Bismillahirrahmannirrahim

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum......

Kedai Jahit Normie


MENERIMA TEMPAHAN FESYEN TERKINI

1) Baju Dewasa ( semua fesyen )
2) Baju Melayu
3) Uniform Nurse KKM
4) Uniform Nurse KPJ

LOKASI KAMI DI BUKIT BERUNTUNG, RAWANG, SELANGOR..

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi :-

Tel No : 016-3076017 ( whatsapp / telegram )
- Instragram ( NORMIEOMAR )
- Facebook ( Normi Omar )
- Pages :
( Kedai Jahit Normie )
( Normie Collection )
( Uniform KPJ dan KKM )
( Produk Kesihatan dan Kecantikan )

Website : kedaijahitnormie.blogspot.com


Terima Kasih.

Hjh Normie ( NORMIE TAILOR )
Hak Milik Tunggal

Jom Klik

Isnin, 19 Oktober 2009

bookmark blog saya

Terima kasih kerana melawat blog saya dan
harap semua pembaca terus melawat blog saya.
kalau boleh, bookmark la skali.
saya juga akan mengunjungi blog anda.
sila tinggalkan link di sini.
jangan lupa follow saya dan bookmark blog saya.
ataupun untuk lagi mudah, set blog saya sebagai homepage.
caranya :


1. copy link ini : http://kedaijahitnormie.blogspot.com/


2. Pergi ke tool , kemudian option.


3. Pada MAIN tab, di ruangan homepage,
    paste kan link ini http://kedaijahitnormie.blogspot.com/


4. Klik ok. siap!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan